Страницы

пятница, 30 сентября 2016 г.

OBD WCH 2015 Torino

19. - 21.06.2015 toimusid SK MM võistlused Torinos, Italia.





See on meie esimene MM ja mida veel rohkem , esimene suur, oh mitte suur vaid mega suur üritus meie elus.


Mmi tserimoonia avamisel selgus, et Brona on tundlik valju häälega. Tulemuseks ta ei saa ennast kokku saada ja ta on hajevil. Ma hakkasin muretsema. Ma ei teadnud kuidas koer hakkab ennast tundma võistlusplatsil siis, kui lärm on läheduses ja kui perenaine on täitsa koomas.

Peale esimest nulli, ma natukene lõdvestasin ja hakkasin peaga mõtlema. See aitas mul panna koera mingis momendis kokku. Teine null pani mind veel rohkem mõtlema, et minu emotsioonid ei lahenda midagi, kuid võivad viia meid (koera ja mind) lukku. Lahendus tekkis kiiresti - kaine mõistus ja nauding sooritusest.
Loomulikult ega mina ega koer ei ole robotid ja ikkagi sees oli tundede võistlus. Noh, ma tahan öelda, et me saime hakkama :)
Ees on suur töö ja kui me ei ole laiskvorstid, siis kõik on meie käes!

Rõõmustas mind see, et koer hea stressi taluja. Kiiresti kohanev ja oma emotsioonidest hästi väljuv (ei tea kas õigesti kirjutasin või mitte). Aga mõtte on selline, et tugev iseloom ja vastupidavus. Järgmisel päevadel ta reageeris applausele juba adekvaatselt ja ta ei pandnud sellele juba mingit tähelepanu. Aga see ei tähenda, et me ei hakka rohkem sel teemal töötama :)

Minu unistuses on saada rohkem vabu aega! Sest koerasport on minu kirg! Teen ennast parem, olgu lähedased inemesed, kes on kõrval motiveerivad, aitavad ja toetavad ;)



Kohtunikud: Giraudi Gianfranco, Kjelle Edstròm, Bergrvin Jean-Claude.

Osales 101 võistlejat 21 riigist.


Eesti võistkond:
Võistkonna kapten: Ege Taliaru
1. Anne Tammiksalu & Tending Eagle-Eyed (bordercollie)
64. Svetlana Zolotnikova & Born To Win From Amber Lat (bordercollie)
7. Natalja Garaštšenko & Maeglin Hurricane (bordercollie)
67. Helena Trus & Amazing Grace Of Shamrock Field (bordercollie)
41. Viktoria Lumbe & My Trusted Friend Brona (bordercollie)

Eesti võistlejate tulemus: Võistkondlik koht: 13/21.


Maeglin Hurricane Natalja Garastsenko 232.25 II järk 40/99

Tending Eagle-Eyed Anne Tammiksalu 230 II järk 44/99

My Trusted Friend Brona Viktoria Lumbe 145

Amazing Grace of Shamrock Field Helena Trus Eelvõistlus 139.25

Born To Win From Amber Lat Svetlana Zolotnikova 184.75



Püsilamamine 7,5p ja 5p

lõpus pepu läks külili, meeleolu ei olnud õige.



Püsiistumine

Super sooritus - 10p ja 10p



Individuaal võted

1. Ruut 7p ja 7p

Kohtunikud olid seisnud nii, et koeral algpunktis ei olnud võimalust ruutu näha :)

Brona ennetas ja väljus ruudust enne kui ma kutsusin teda.

2. Suunatud toomine 0p ja 0p

Märk tegi Brona halvasti ja hantli minnes, valis endale vale suunda ehk jooksis keskmisele hantli juurde. Peatusin teda ja suunasin teda teist korda, kuid Brona ei näinud paremat hantlit.
Sel ajal oli Bronal selline kiiks, et kui ma parandasin seda ülesannet trennides, ta läks lukku: ta ei suutnud ennast parandada. Tavaliselt ta jäi käsu peale seisma ja korduv käsu andmisel ta jooksin minu juurde tagasi. See oli väga probleemne ülesanne meie jaoks. Ükskõik kus, kas trennides või võistlustel, kui kõik "klappib", siis teeb ta super ilusti, kui ei siis disk. Ei olnud kuldset keskmist. See, et ta ikkagi leidis hantlit, peale parandamist ja tõi mulle tagasi , oli meile jaoks tõeline saavutas.
See oli tõesti mingi kiks, ja tänapäevaks, Jumal tänatud, me oleme sellest lahti saanud :)

3. Juurdetuklek 7p ja 7p

Nuuskis. Kolmas kiirus aeglasem, kuid peatused super ilusad!

4. Kõrvalkõnd 0p ja 0p

Meeleolu, meeleolu!Nagu öeldakse, halb tansijale segab .... :) Nu jah, väike kogemus, mis väike, null kogemus suurtel võistlustel osalemisel. Segasid aplaused ja kõva kaasaelamine võistlejale, kes oli teisel ringis.

5. Met. hantel üle tõkke 8p ja 8,5p

Väga hea sooritus

6. Pulgad 7p ja 7,5p

Tubli tüdruk!



7. Zet 0p ja 0p

Vale meeleolu jälle. Ei töötanud, vahis ringi, jälgis mida teeb koer platsi kõrval.

8. Kaugjuhtimine 0 p ja 0p

Seda ma kartsin kõige rohkem, sest ma unustasin prillid koju. Enne, kui me tegime trenni selles hallis, ei olnud tuli sisse lülitatud, ja ma nägin kõike ideaalselt. Võistluse ajal lülitasid tuli sisse ja üllatus, ma ei näinud põlevat lampi. Suunatud toomisel kahjuks oli sama lugu, vaid koera jaoks. Ilma valguseta olid hantlid väga nähtavad, valgusega paljud koerad ei leidnud hantlit.
Ma õppisin skeemi selgeks. Brona jälle oma mõttes, ei jälginud mind, vahis mida teeb Lutik kõrval platsil.




Tulemus:

Loomulikult ma ei andnud adekvaatset hinnangut meie esinemisele MM-il umbes aastaaega. Rääkimata sellest, et midagi öelda peale võistlust. Rohkem kui aastaaja pärast, vaadates videod veel kord, saan aru, et meie esinemine ei ole rikkunud. Noor koer, uued elamused, närvilisus, pikk tee, kogemuste puudumine.
Sel võtetel, kus koer ei töötanud saime me nulli, seal kus töötas saime väga häid hindeid.


Tulemuseks ma tahan ka öelda, et minu suhtumine on ka muutunud. Ma sain paljudest asjadest aru, ma jõudnud selleni, et oskan adekvaatsel hinnata, mõtlema, käituda.

Osalemine MM-il andis mulle võrratu kogemus, millega ma üleelasin rohkem kui aastaaja. Minu mõtted, tunded ja emotsioonid on nüüd korralikult paiguldatud riiulite peal.

Ainult töö annab vilja!

Ainult edasi sammudes, me kohtume raskusi ja õppime nendega toime tulla!

Ei tohi seda karta!

Õpeta koera ja iseenda!

Mõtle ratsionaalselt mitte irratsionaalselt, nagu mina kogu aasta ;)

Tahan tänada meie treenerit, kaptenit, sõpru ja võistluskaaslasi toetuse ja kaasaelamuse eest!














Комментариев нет:

Отправить комментарий