Страницы

понедельник, 23 марта 2015 г.

Sõit Saaremaale 18.-20.07.2014 + Brona AG3 võistlus. Kohtunik S. Zolotnikova


Väljusime reedel õhtul. Seekord on meil puhkus ja võistlused ühendatud :) Minuga kaasa on ema, Loretta, Berta ja Brona. Juliaga Karina, Arina, Joy ja Blaze.

Elasime suures kahekorruselises majas. Maja ümber on suur maapind, kus käisime koertegs jalutamas. Perenaine oli väga lahke, viisakas ja võtis meid vastu nii soojalt, et nagu oleksime tema sugulased. Ta lubas meile sööma aedmarju ja korjata pärnaõisi :) Seal oli nii tore!!! vaikus, värske õhk, tore seltskond... isegi ei tahtnud ma sealt ärasõita. Ma loodan, et me selles 2015 aastas ka leiame võimalust ja sõidame sinna tagasi :)

Mõned pildid maja ees (kus me elasime)














Saaremaal külastasime fermat.

















19.07.2014 Osalesime Bronaga AG3 võistlusel. Elasid kaasa ema, tütar, Julia, Karina ja Arina. Suur tänu teile kõigele toetuse eest!!!


esime rada HY - disk
mulle tundus esialgselt, et see rada ei ole üldse läbitav. kahjuks ma ei suutnud leida nii koera kui ka enda jaoks õiget planeeringut. ja disklahvi saamisel ma ei jooksnud edasi, pole mõttegi.

teine rada AG - 5 k.p kukkunud pulk juhtub aeg ajalt, keegi ei ole sellest kindlustatud. kahju, aga 6 koht. Kontaktpinnad on ülekontrollitud. Raiskasime seal meeletult palju aega!


kolmas rada AG- 5 k.p. ja 5 koht
A kontakti üle hüppamine, mina võiksin ka rohkem kontrollida (kardan koguaeg ja igakord, et ei jõua edasi, seepärast tulenevad sellised viiekad)kontaktpindadel ei peatunud, aja kaotasime peale selle skeemi poomi-tunneli-ja tõkkeid ehk tõkkede vahel

neljas rada AG - 0 k.p. 2 koht
kaotasime rajal aega A-l (ei peatunud ja keerutas) ning poomil meeletult



peale võistlust mul sees oli väga paha tunne. ma mõtlesin, et ma ei oska mitte midagi, minu koer ka ei oska mitte midagi ja see võistlus on meie viimane võistlus...ma ei tahtnud enam võistelda. no nüüd, kui aeg on möödas ja ma jälle vaatasin seda video ümber, sain aru, et viiekad on ka tulemused ja on vaja teha kõvasti nö võistlustööd, et saada rohkem kogemusi. Rahustada enne jooksmist, tunda end lõdvestuna ja mitte kunagi ei mõtle sellest, et meil ei õnnestu...
Tasuks anda paremat ja analüüsida vigusid. Emotsioonid on liigsed....Töö ennast on ka koolitus.....



















Panka pank










Комментариев нет:

Отправить комментарий