Страницы

пятница, 20 октября 2017 г.

Brona SK Eesti Meistrivõistlused Narvas 05.09.2015 Kohtunik : L. Gabrielova

05.09.2015 toimus SK Eesti Meistrivõistlused, korraldajaks klub "Lucky" Narvas. Kohtunik L. Gabrielova

Olin sellega võistlusega mures, sest minu parem käsi oli kipsis. Olin mures sellepärast, et ma annan just selle käega käsklused. Ma ei teadnud, kuidas kohtunik hakkab hindama, kas ta ei otsusta, et see kuidagi aitab koerale ja hakkab hindeid alandama. Muretsesin kuidas Brona hakkab käituma, sest kipsi mulle pandi 2 päeva enne võistlust ja Brona oli väga kipsist huvitatud, ta üritas näksata, nii et see oleks mänguasi.

Huvitav oli ka, kuidas Brona reageerib sellele, et ma viskan hantlid (met hantel üle tõkke) vasaku käega ;)

Võistlusel aga oli Brona tubli tüdruk :)

Ei õnnestunud suunatud toomine - tõi keskmist hantlit. Kui ta võttis vale suunda, ma peatusin teda ja andsin korduvkäsk, kuid ta ikka võttis keskmist hantli.

Ja ei ole õnnestunud juurdetulek - ei läinud lamama, vot üllatus!!!


Meie tulemus on 237 punkti, II järk, 3 koht.

Kõik TULEMUSED

Hinneteleht










Brona fotod




















Комментариев нет:

Отправить комментарий